Conquita Qiunia Vasquez
Conquita Qiunia Vasquez
Conquita Qiunia Vasquez
Ten zagar odmierza tygodnie do conQuestu. Co tydzień w poniedziałek wieczorem, wskazówka przesuwa się i ujawniamy kolejne atrakcje konwentu
info : organizatorzy : atrakcje : konQrsy : Qiunia : Sprzymierzeńcy : Program
Organizatorzy
quest
GGFF
Autorzy Strony

Czym jest grupa Quest?

Grupa Quest zawiązała się w wannie. Wówczas nazywała się wprawdzie nieco inaczej, jej trzon pozostaje jednak od tego czasu niezmienny. Działo się to dawno, dawno temu, w czasie gry w "Legendę Pięciu Kręgów", kiedy nasza Mistrzyni Gry, z demonicznym błyskiem w oku, sięgnęła po tabelę spotkań losowych. Obecni na sesji Majkosz, Madej i Puszon zaniepokoili się z lekka, wkrótce też uradzili (za wzór biorąc "Kajka i Kokosza"), iż na drogach w grach fabularnych powinny stać znaki ostrzegające: "UWAGA! Random Encounter!"

Spotkanie okazało się, szczęśliwie, niegroźne, za jego sprawą wylądowaliśmy jednak w łaźni wraz z historykiem w rodu Ikoma. W czasie, gdy nasi bohaterowie zażywali kąpieli, przyszło nam do głowy, iż nazwa "Random Encounter" znakomicie pasuje do grupy deweloperskiej. Obiecaliśmy sobie tamtego wieczoru, że jeśli będziemy kiedyś razem zajmować się jakąś działalnością, nazwiemy się "Random Encounter House". Jak wieka korporacja.

Minęło trochę czasu, a w naszych głowach kiełkowały coraz to nowe pomysły. Madej, jak to Madej, zajął się obmyślaniem optymalnej mechaniki, Majkosz wpadał na pomysły teoretyczne, Puszon udzielał się w fandomie, co jakiś czas wybieraliśmy się też na konwent i prowadziliśmy spotkanie oparte o nasze przemyślenia. Nie działo się to, oczywiście, w próżni, a stało się tak, że pierwszymi recenzentami naszych pomysłów byli Magda oraz repek, którzy rychło też przystali do grupy i wzbogacili ją swoimi ideami.

ConQuest to jedna z takich właśnie idei. To konwent, który połączy nasze doświadczenia organizatorskie, wariackie pomysły, idealistyczne przemyślenia, wykształcenie pedagogiczne (Spokojnie. Nie będziemy uczyć. Ale czytając podręczniki do metodyki człowiek wpada na różne dziwne koncepcje.) i obserwacje wyniesione z różnego typu imprez. Wprawdzie nie jesteśmy pewni sukcesu, przedsięwzięcie bardzo nas jednak angażuje - w końcu wcielamy w czyn coś, o czym do tej pory tylko gadaliśmy. Innym przejawem działalności naszej grupy jest Q10, efekt rozmyślań nad mechaniką opartą o pewną teorię, która kiedyś przyszła nam do głowy. Chcemy zaproponować zasady, które będą jednocześnie uniwersalne i dostosowane do specyfiki określonych konwencji gry i sprawią frajdę zarówno odgrywaczom, dla których reguły to tylko narzędzie pomocnicze, jak i rolplejowym strategom, godzinami zastanawiającym się nad właściwym z punktu widzenia mechaniki doborem cech i umiejętności postaci. Znów - mamy nadzieję, że ten pomysł przypadnie komuś do gustu i całą para naszej kreatywności nie pójdzie w gwizdek.

Czy to wszystko? Nie! Plany mamy dalekosiężne. Drogą subtelnej manipulacji na grupach usenetowych doprowadzimy do załamania się najpierw polskich elit intelektualnych, potem całego systemu gospodarczego i politycznego w Polsce. Wykorzystując powstałą w ten sposób próżnię, zaproponujemy alternatywę dla współczesnej teorii państwa, która stanowić będzie zasłonę dymną dla planu wskrzeszenia świętego Cesarstwa Rzymskiego (zastanawialiście się, skąd portrety na stronie?). Wykorzystując autorytet władzy cesarskiej wymusimy wybór jednego z nas na papieża i, korzystając z powojennego osłabienia Bliskiego Wschodu i pomocy GGFFu oraz Puszkina, przejmiemy kontrolę nad źródłami ropy naftowej. światem planujemy władać przed ConQuestem 2005. Mamy nadzieję, że spodoba wam się pod naszymi rządami (buhahahaha!).

Aha! A dlaczego "Quest", a nie "Random Encounter"? A jakby to brzmiało - Randomencunterocon?

Całuski, idę pisać encyklikę.

 

conQuest@rpg.pl tel: (506) 607-331 - stronę sponsoruje literka Q,
Konwent Miłośników Fantastyki i Gier Fabularnych 01.05.2003 - 04.05.2003 KRAKÓW