Startując w naszych konqrsach, zdobywasz specjalne Rewolucyjne Dukaty, dzięki którym będziesz mógł wkupić się w łaski Rewolucji.

Na konwencie na osobę, która do początku maja uzbiera ich najwięcej, czeka niespodzianka!

Dlatego, widząc nowy konqrs, nie wahaj się i śmiało startuj, gdyż każdy udział zwiększa Twoje szanse na zwycięstwo w końcowej klasyfikacji!

Konqrs Programowy

I tym możesz wyznaczyć kierunek Rewolucji!

Rozstrzygnięty >>

To już ostatnia z naszych wywrotowych zabaw, ale za to jedna z najbardziej śmiałych.
Z pewnością nie raz i nie dwa utyskiwałeś na poziom programu niejednego ConQuestu. Znamy to, znamy...

Tym razem może być inaczej! Wszystko zależy wyłącznie od Ciebie!

Ale uważaj - masz czas tylko do 23 kwietnia!

Co musisz zrobić?

  1. Wymyśl temat punktu programu, który chciałbyś zobaczyć na ConQueście.

  2. Napisz krótką zajawkę (tak na 3-5 zdań), która znajdzie się w informatorze konwentowym. Określ w niej tematykę oraz wszelkie inne szczegóły. Całość wyślij na adres conquest@rpg.pl

  3. Konkurs, prelekcja, spotkanie z gościem, rozdawanie podręczników RPG za darmo - pole manewru ogranicza tylko Twoja wyobraźnia.

  4. Reszta należy do nas. Choćbyśmy mieli sprowadzić Andrzeja G. i przeprowadzić jego walkę z Andrzejem L. - damy radę. Znajdziemy odpowiednich ludzi i postaramy się nie zawieść Twoich oczekiwań.

Tworzenie programu jeszcze nigdy nie było takie proste!

 

Wyniki

Będziecie mieć taki program, jaki sobie wybraliście...

Ostatni, jeden z durniejszych naszych konqrsów, jest już przeszłością. Bardzo dziękujemy za mniej i jeszcze mniej poważne zgłoszenia, które pozostawiły nam wiele wątpliwości, co do Waszej, drodzy Obywatele, poczytalności. Tak, to był komplement. Wszyscy się cieszą. :P

Niniejszym ogłasza się, co następuje:


I miejsce

3 Rewolucyjne Dukaty i honorowe miejsce w pierwszym rzędzie na spotkaniu

Szymon 'neishin' Szweda

Za doskonałe wpasowanie się prelekcją pt. 'Najbardziej pogięte pomysły w grach fabularnych na przestrzeni wieków' w specyfikę informatorowych opisów i typową dla ConQuestu infantylność.


II miejsce

2 Rewolucyjne Dukaty

Józef 'Joseppe' Orzeszyna

Za ciekawą ideę Kalamburów, w których występowaliby Wydawcy Gier Fabularnych, którą sami chętnie byśmy zobaczyli w realizacji


III miejsce ex aequo

po 1 Rewolucyjnym Dukacie

Magdalena 'Khali' Cielecka i Żółw za prelekcje pt. 'Zrób miazgę z uczestników' oraz 'Zgilotynuj organizatorów'. Tak. Bardzo śmieszne.


Ponadto udział wzięli:

Bogdan Widła, seki, Ori 'Woskar' Bloodhand i Maciej 'Kerrasim' Pilecki.

Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy! Obyście kiedyś dożyli ciekawych czasó i sami musieli programy układać!

 

Zwycięski punkt programu

Najbardziej pogięte pomysły w grach fabularnych na przestrzeni wieków

Powykręcany niczym ręce artretyka, pogięty niczym maluch po czołowym i nie do końca normalny (imię) 'Astrołak urojenia' (nazwisko) opowie o grach fabularnych wymykających się euklidesowym równaniom, dziwnych jak kurwiki w oczach i niezrozumiałych niczym prace komisji śledczej. Bójcie się, rozpaczajcie i załamujcie ręce, gdyż takie rzeczy, zrodzone w zwyrodniałych umysłach twórców gier fabularnych, wyszły na światło dzienne.



KonQrs Programowy
Przygarnij ConQuest
KonQrs Plastyczny
Rewolucyjny Terror
Scenariusz dla Staszqa
 
conquest@rpg.pl : tel. 506-607-331 : Numer GG#1416169
Kraków 30 IV - 3 V 2004
Konwent Miłośników Gier i Fantastyki