.: GRAMY! :.
15 h grania na najwyższym poziomie!

.: FanDooM :.
Zrewolucjonizuj własny konwent!

.: NAUTILUS :.
Prawdziwa rewolucja w nagradzaniu literatury fantasycznej!

.: Premiery :.
Veto poza czasem monastyru!

.: Staszek Mąderek :.
Rzuca wyzwanie Peterowi Jacksonowi

.: P M M :.
Puchar Miszcza Miszczów!

.: Zlot RD :.
Ruchomy Uniwersytet RD zaprasza na odczyty i wykłady!

.: Turniej Nieustający :.
Czyli z pierścieniem tam i nazad

.: Rewolucja wzywa :.
Jak, gdzie, kiedy i z kim zagrać ?

.: ConQuest / Sacred :.
cRPGowo i fantastycznie !!

.: ConQuest Cyber Game :.
Kombatanckie szkolenie bojowe.




2004



W zeszłym roku uczestnicy ConQuestu 2003 zostali zmuszeni do wzięcia udziału w oburzających ekscesach, wykorzystani do seryjnego brania udziału w konkursach i zabawiania dekadenckiej publiki!!! Turniejowi Nieustającemu mówimy stanowcze NIE!
Rewolucja potępia to godne pożałowania wydarzenie, a tym, którzy ulegli plugawym przywódcom konwentu daje możliwość odkupienia swoich win. Przybądź na ConQuest i zanurz się w oczyszczających płomieniach, matki niszczycielki, Rewolucji!
Weź udział w zabawie, która nie jest jedynie czczą obietnicą nowej jakości, tanim zagraniem pod publiczkę, lecz w zupełnie przełomowym i jedynym w swoim rodzaju wydarzeniu, w najoryginalniejszym LARPie w historii konwentów, w Turnieju Nieustającym 2004!!!

Nie napiszemy, że gwarantujemy wspaniałą zabawę, że zwycięzcy otrzymają honorowe odznaczenia rewolucyjne, że wrażenia, jakich doznacie na długie lata wryją się w Waszą pamięć, piszemy skromnie tylko jedno słowo - Warto!

 

Co zrodziły nasze chore umysły w tym roku?

Arcydzieło!
Wzorując się na najlepszych, na dziełach wszechczasów, na ikonach kultury, sięgnęliśmy po... "Władcę pierścieni". Uczestnicy konwentu, którzy podniosą rękawicę i zechcą pokazać nam, co naprawdę znaczy być "infantylnym rewolucjonistą", będą mieli możliwości wcielić się w któregoś z dziewięciu słynnych bohaterów. Na czas trwania turnieju staną się ostatnim z królów, powiernikiem pierścienia, psem Magdy Madej (czytaj: Gandalfem), przystojnym Boromirem lub Legolasem, a tym samym upodobnić się do premiera Leszka M., by następnie wyruszyć w niebezpieczną podróż, do samego serca Mordoru. O zaplutych karłach reakcji (Gimlim i reszcie kurdupli) nie wspominamy z braku miejsca.

 

Czy gumowe kurczaki też mogą wziąć w tym udział?

Oczywiście! Rewolucja nie uznaje podziałów! Turniej Nieustający jest dla każdego! Dla wszystkich tych, którzy chcą zasmakować szalonej przygody i bawić się wspólnie ze swoimi współtowarzyszami.

W Turnieju Nieustającym biorą udział maksymalnie pięcioosobowe (te mniejsze pod hasłem: "Zrób to sam!") drużyny, które wspólnie wykonują przydzielone im zadania.

 

Ja, ja chcę! Ale gdzie mam się zgłosić?

Drużyny zgłaszają się w trakcie trwania konwentu do organizatorów odpowiedzialnych za Turniej Nieustający, czyli do Magdaleny Madej lub Macieja Sabata. Nasi heroiczni bojownicy o wyzwolenie świata od złego, spamującego ConQuestu 2003, spiszą zgłaszających się uczestników konwentu i od tej chwili rozpocznie się zabawa w poszukiwanie skarbów oraz wykonywanie arcydurn... arcytrudnych zadań.

 

Jak się w to gra?

Bardzo prosto, nawet gumowy kurczak zrozumie!
Drużyna może składać się maksymalnie z pięciu osób. Każdy uczestnik wybiera inną postać spośród dziewięciu członków Drużyny Pierścienia. W skład każdej grupy poszukiwaczy przygód musi wchodzić Frodo, dobór pozostałych bohaterów zależy od upodobań uczestników (tak to było do Was perwersyjni miłośnicy bezbronnych hobbiciąntek). Wybrana postać posiada przedmiot, którego tylko ona może używać i nawet, jeśli jedna z osób zrezygnuje ze wspólnej zabawy, żaden z pozostałych członków drużyny nie może wziąć należącego do rezygnującej osoby przedmiotu. Zabawa trwa dwa dni pod rząd (przez sobotę i niedzielę), w czasie których wszystkie drużyny otrzymują takie same zadania i identyczną ilość czasu na ich wykonanie.
Startujące w Turnieju Nieustającym drużyny mogą zdobywać punkty na dwa sposoby - wykonując powierzone im zadania oraz biorąc udział w odbywających się na ConQueście konkursach.

  1. ZADANIA - Turniej trwa w sobotę i niedzielę, w każdym z tych dni zgłoszone drużyny otrzymują listę dziesięciu zadań, jakie mają wykonać. Po wykonaniu wszystkich lub tylu, ilu będą w stanie podołać, ponownie zgłaszają się do organizatorów zabawy. Zdają relację ze swych osiągnięć dla Rewolucji, za które otrzymują odpowiednia ilość punktów.
  2. KONKURSY - Startując w konkursach również można zdobywać punkty do rankingu Turnieju Nieustającego. Punkty otrzymuje się tylko za zdobycie pierwszego, drugiego lub trzeciego miejsca. Liczy się wygrana we wszystkich konkursach zarówno indywidualnych, jak i drużynowych.

Drużyny, które zdobędą najwięcej punktów, przechodzą do finału, gdzie będą miały możliwość wystartować w zmaganiach tytanów i na zakończeniu konwentu, przed szanowną publiką udowodnić, czyj elf jest lepszy!

 

The hour is late!

Dreszczyku emocji dodaje fakt, iż czasu na wykonanie wszystkich zadań jest bardzo mało, a wraz z upływem kolejnej godziny pierścień staje się coraz cięższy.

 
.: TURNIEJ NIEUSTAJĄCY

..: Co zrodziły nasze chore umysły w tym roku?

..: Czy gumowe kurczaki też mogą wziąć w tym udział?

..: Ja, ja chcę! Ale gdzie mam się zgłosić?

..: Jak się w to gra?

..: The hour is late!
 
conquest@rpg.pl : tel. 506-607-331 : Numer GG#1416169
Kraków 30 IV - 3 V 2004
Konwent Miłośników Gier i Fantastyki