Larpy Apokalipsy!

Oto jedna z nielicznych okazji, by osobiście wziąć udział w końcu świata. Mniej lub bardziej rzeczywistego... Choć - któż to odróżni?

Tymczasem przedstawiamy Wam [stron]pierwsze larpowe propozycje. Zobaczcie, co przygotowali dla Was ich twórcy i przygotujcie się: mentalnie i kostiumowo.
Aby wziąć w nich udział wystarczy jedynie... przyjechać na ConQuest!

Warhammer
Imperator Końca Czasów
Grzegorz 'Gregg" Bonikowsk - wydawnictwo Copernicus

Stary Świat. Rok 3000. Przez wielu nazywany Rokiem Końca Czasów. Stary Imperator zginął, a osierocone Imperium chwieje się w posadach. Jednak dumni ludzie nie zamierzają poddać się beznadziei. Elektorzy i Książęta wszystkich prowincji zbierają się, by wybrać nowego Następcę Sigmara. Kandydatów jest wielu, wątpliwości jeszcze więcej. Oto chwila, gdy jeden głos może przesądzić o przyszłości lub upadku całej cywilizacji...

7th Sea
Sześciu chłopa na umrzyka skrzyni... czyli stypa po Wsciekłym Psie
Harperze

Artur 'Elmo' Bałaziński, Marcin 'Hagop' Mrowiec

Hej, barman! Do mnie a żwawo! Lej no grogu i gadaj, azaliż to prawda? Podobno starego Wściekłego Psa Harpera szlag trafił? Słyszałem, że podobno sam Bridges, ten pies na służbie jej chędożonej wysokości posłał go na dno razem z jego krypą. I że dziś tutaj ten śmierdzący szczur ma pokazać swą zakazaną monteńską facjatę? A więc dobrze słyszałem... No to dzisiaj pogawędzimy sobie z tą królewską łachudrą... mam tu dla niego dwie lufy pełne opowieści o piratach... starczy mu aż do grobowej deski. I powiadam Ci, odechce się temu bydlakowi zarabiać na krwi braci naszej!\

Wilkołak: Apokalipsa
Srebrna Noc
Artur "Elmo" Bałaziński i Przemysław "Ghandi" Jarosz

W Caernie Srebrnej Gwiazdy wstał nowy dzień... Pierwsze promienie Słońca roziskrzyły się na stokach majestatycznego Uralu, zwiastując niezwykłe wydarzenia... Dziś zbiorą się najznamienitsi, by wybrać nowych Wojowników Gai... Nową Srebrną Watahę. Kto okaże się godny tego zaszczytu? Czy będzie to pierwszy dzień nowego początku? Czy też raczej przyspieszenie Apokalipsy? Przybywajcie bracia Garou, Matka Luna wzywa!

Piekło na Ziemi
Wielki Wyścig
Artur "Elmo" Bałaziński i Sebastian "Twiwlek" Binkowski

Przybywajcie ludzie zachodu! Przybywajcie bohaterowie Spustoszonych Ziem! Już jutro Wielki Wyścig! Jak co roku najodważniejsi zmierzą się z pustynią i czyhającymi na niej "niespodziankami". Jeśli masz pojazd, zaprzęg lub choćby ulubionego wierzchowca, przyjeżdżaj do New Monako, a nie pożałujesz! Tylko dla prawdziwych twardzieli, bo wygrać może tylko jeden! Nagroda jak zwykle mile połechce zwycięzcę i wzbudzi zazdrość pokonanych! W tym roku Burmistrz New Monako zapowiada dodatkową nagrodę od miasta! Każdy może wziąć udział! Wpisowe to jedyne 100 Naboi!
(Za straty poniesione podczas trwania wyścigu organizatorzy nie odpowiadają)

Wolsung - Magia Wieku Pary
Mgła

Artur 'Garnek' Ganszyniec i Maciej 'lucek' Sabat

Uwaga: Wydarzenia, które będą miały miejsce na tym larpie, zostaną uwzględnione w treści podręcznika do gry Wolsung, która ukaże się jesienią nakładem wydawnictwa ISA.

Lyonesse. Perła Miast, stolica Imperium, nad którym nie zachodzi słońce.
Gdzieś na południowych krańcach dzielnicy Blackstone, tam gdzie powoli przechodzi ona w Quirinale, stoi pub. Nazywa się "Nora". Niewyszukana nazwa, niewyszukane menu. Przeciętne ale, znośny porter, marynowane jajka, ostrygi zbierane w dokach. Po prostu pub.

Ma tylko tę zaletę, że leży w... dogodnym miejscu. Wszyscy mają tu blisko: tajemnicze gnomy z getta w Svart Thule, przedsiębiorcze niziołki z sąsiedztwa, smagli dekańczycy z Jaksun Town, egzotyczni Shangijczycy z Pothill. A z okna widać niebosiężne wieżyce banków w Tintagel District. Równie szybko dojdziesz stąd do Ogrodów Botanicznych, co do śmierdzącego, zapomnianego przez Boginię i ludzi Menster. Dojazd też nienajgorszy - fiakrzy jeszcze zapuszczają się w te okolice a i stacja Kolejki Metropolitalnej w pobliżu.

Jeśli chcesz usiąść w spokoju, porozmawiać przy piwie i dobić jakiegoś interesu, nie znajdziesz lepszego miejsca. Zwłaszcza, jeśli kontrahent pochodzi ze sfer, z którymi nie powinno się kojarzyć twojej osoby.

Co popołudnie "Nora" pęka w szwach. Interes się kręci, nie ma co narzekać. Tylko czasami zdarzają się takie wieczory, kiedy zastanawiam się, czy to dobra praca. Kiedy za oknami kłębi się Mgła, kiedy wszystkie dźwięki są wytłumiona a kształty niewyraźne. Kiedy goście siedzą skupieni w małe grupki i omawiają coś szeptem. Słychać tylko urywki słów, ale przywodzą one na myśl rzeczy tajne i groźne. W takie wieczory nowych gości wita się z nieufnością. Kto wie, skąd trafili tu, błądząc przez Mgłę. I z jakimi zamiarami.

Nie przepadam za takimi wieczorami. Takimi jak ten dzisiejszy.

  conquest@rpg.pl
tel. 506-607-331
Numer GG#1416169