Co poszło dobrze?

Jak mawiał Gombrowicz: 'Jeśli sami się nie pochwalimy, to kto nas pochwali?' No, może troszkę tu przesadzamy, bo spotkaliśmy się z mnóstwem ciepłych i serdecznych słów...

Poniżej wymieniamy po prostu rzeczy, z których jesteśmy szczególnie zadowoleni, aby wyznaczały nam poziom podstawowy do tego, co należy zrobić za rok.

Niech na takiej wysokości wisi teraz poprzeczka.

 

Po kolei...

Utrzymanie Starej Jakości

Udało nam się podtrzymać i doszlifować wszystkie niemal atuty, z których byliśmy zadowoleni rok temu. W tym miejscu, żeby nie rozdymać zanadto tej listy (poza tym to był dla nas punkt wyjścia, więc nie ma się czym podniecać) pokrótce je wymienimy.

Oto one: lokalizacja w sercu Krakowa, Stary Port z jego klimatem i zniżkami, sprawna organizacja i przyjacielska atmosfera, Turniej Nieustający i Nagroda dla Najlepszego Gracza GRAMY!, profesjonalne identyfikatory i informator, gotowanie na żywo, bijący rekordy na liczniku blog Qiuni, wspaniały odzew na akcję Obywateli ConQuestu, gorący finał, prysznice...

 

Władca Mąderków

Lord of the Rings: ConQuest już teraz jest niemal pewniakiem do Oscara w kategorii 'Najlepszy film zrobiony w najkrótszym czasie przy najmniejszym budżecie' (który równa się kilku kasetom do kamery). Szybki Staszek Mąderek i jego niezawodna ekipa stanęli na wysokości zadania - wszystkim jeszcze raz dziękujemy! Ten obraz przez najbliższe miesiące będzie podsycał w nas rewolucyjny zapał.

 

Liga Mistrzów

Było naszym wielkim marzeniem, aby na ConQueście 'się grało'. Z początku byliśmy nieco zdziwieni niewielką liczbą osób zgłaszających się do akredytacji MG, ale sprawa szybko się wyjaśniła. Przede wszystkim ludzie organizowali się sami - spacerując w nocy korytarzami i kazamatami szkoły, co chwila wpadało się w środek jakiejś sesji.
Poza tym toczyły się dwa wielkie turnieje - Puchar Mistrza Mistrzów oraz konkurs dla najlepszego gracza GRAMY! ConQuest miał być świętem eRPeGowców... chyba się udało.

Ponadto bardzo cieszymy się, iż tym razem udało nam się spełnić daną przed rokiem bietnicę i zwycięzca turnieju GRAMY! otrzymał niezwykłą nagrodę - odlaną z mosiądzu kostkę dziesięciościenną naturalnej wielkości. Co więcej, identyczną kostkę otrzymał triumfator ubiegłej edycji.

 

Zagłada FANDooMu

Nasza polityka 'Co rok prezent' sprawiła, iż tym razem mieliśmy roboty po pachy (posegregujcie sobie ręcznie ponad 60 tysięcy kart). Ale, wspólnymi siłami wielu dzielnych ludzi, udało się. Powstała gra o Was i dla Was, porządnie wydana, zrobiona tak, by dało się nią bawić jeszcze przez długi czas. Nie zarzucamy tego projektu, mamy z nim jeszcze związane liczne plany...

 

conquest.rpg.pl/conquest2004/

Wystarczy zerknąć na licznik, by wiedzieć, o co chodzi. Michał Madej wyśrubował poziom conquestowej strony do granic możliwości, a odbywające się już od połowy lutego konqrsy cieszyły się ogromnym powodzeniem. Dużą zasługę ma w tym również prężnie działające forum na patronackim serwisie Poltergeist - gdzie aktywność tematu o ConQuescie przekroczyła połowę zainteresowanie wszystkimi innymi konwentami łącznie!

Jak powiedział jeden z naszych znajomych:

'ConQuest to taki konwent, który zaczyna się na trzy miesiące przed oficjalnym otwarciem.'

Fakt, że czytacie teraz te słowa, pozwala nam dopisać dalszy ciąg tego zdania:

'...i trwa kolejny miesiąc po jego oficjalnym zakończeniu.'

 

Premiery, premiery, premiery...

Były trzy i czwarta malutka, ale równie efektowna. ConQuest stał się miejscem oficjalnej premiery długo oczekiwanego Monastyru, tajemniczego Poza Czasem, ostro tnącego VETO! oraz kultowych Gwiazd Okej!
Sprzedaż idzie, o ile nam wiadomo, nienajgorzej. Cieszymy się, że mogliśmy w tym choć nieco dopomóc.

 

Spotkania, które przeszły do legendy

ConQuest to również kilka rewelacyjnych i rewolucyjnych punktów programu, które na zawsze pozostaną w naszej pamięci. Karaoke w Starym Porcie, walki z Modilusem, Legendziarski konkurs Trio z Łodzi(ville) oraz warsztaty charakteryzacji z Alanem... Kto nie widział, niech żałuje.

 

Wy i my

Spotkanie. Najważniejsza sprawa, serce, dusza i istota konwentu. Cieszymy się, że byliście, że stworzyliście ConQuest z nami i że my mieliśmy dla kogo go tworzyć. Tyle. Nie będziemy sobie kadzić, bo się zaczadzimy i co będzie? I tak wiecie, że jesteście najlepsi.

 

Co poszło dobrze?

Utrzymanie starej jakości

Władca Mąderków

Liga Mistrzów

Zagłada FANDooMu

conquest.rpg.pl

Premiery, premiery...

Spotkania, które przeszły do legendy

Wy i my

 
 
conquest@rpg.pl : tel. 506-607-331 : Numer GG#1416169  
Kraków 30 IV - 3 V 2004
Konwent Miłośników Gier i Fantastyki